Kilka słów wyjaśnień, tytułem wstępu…

Drodzy Czytelnicy, zanim przystąpicie do czytania moich artykułów, chcę Wam trochę opowiedzieć o tym, jak są konstruowane. Informacje na ten temat znajdziecie tutaj.

Pamiętajcie, że zamieszczone na blogu treści nie mają charakteru porady lekarskiej i absolutnie jej nie zastępują. Jeśli coś Wam dolega, nie zwlekajcie, skonsultujcie się z lekarzem. Artykuły mają spełniać rolę informacyjną, stanowić źródło wiedzy, z którego trzeba umieć rozsądnie korzystać.

Jeśli chcecie wiedzieć kim jestem, otwórzcie zakładkę O mnie.

Pozdrawiam Was i serdecznie zapraszam do czytania, śmiałego komentowania, dzielenia się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami. Zaglądajcie czasem, bo przecież bez Was to wszystko nie miałoby sensu…

piątek, 13 czerwca 2014

Robinia akacjowa

Po raz kolejny zapraszam Was do przeczytania mojego artykułu pt. Robinia akacjowa na stronie Zielarni Officina Sanitatis, aby to zrobić kliknijcie tutaj.

Ale mam dla Was ciekawostkę, wiecie, że robinia akacjowa, często nazywana przez nas błędnie akacją, ma jeszcze inną nazwę - grochodrzew? A dlaczego? Spójrzcie na zdjęcie zrobione przeze mnie dziś rano, jak teraz wygląda ta roślina.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz